piątek, 24 października 2008

Najprostsza na świecie potrawa z makaronem

Ponieważ każdy kto był na Walnym dysponuje włoskim makaronem postanowiłam opisać co można z nim zrobić. Przepis poznałam jakiś czas temu w okolicach Neapolu gdzie byłam na wymianie młodzieżowej. Dla całej naszej ogromnej grupy gotowała naprawdę malutka Włoszka i do tego robiła niesamowite potrawy. O to co podała nam pierwszego wieczoru kiedy przyjechaliśmy z Polski na miejsce, w środku nocy strasznie głodni po podróży...


Składniaki spożywcze:
makaron
pietruszka
czosnek
olej

Czas przygotowania:
10 min

Co robimy:
Gotujemy makaron według wskazówek na opakowaniu. Na patelni na oleju podsmażamy czosnek. Dodajemy ugotowany makaron i posiekaną pietruszkę. Solimy ;)

5 komentarzy:

Viola pisze...

Halo! Makaron to nie jest produkt bezglutenowy!!!

Viola pisze...

Halo!!!!! Makaron nie jest produktem bezglutenowym!!!!!

Aleksandra pisze...

a właśnie że ja użyłam makaronu bezgutenowego

yogi pisze...

Jest wiele rodzai makaronów dla celiaki chodzi oczywiście o kształty więc przepis jest jak najbardziej dla bezglutenowca.

Aleksandra pisze...

są makarony bezglutenowe :)

Gotuj Bezglutenowo: Najprostsza na świecie potrawa z makaronem